ورود به پنل

ورود

روابط عمومی ها

امروزه در سازمان ها نیاز به شناخت و درک متقابل برای ایجاد رابطه بهینه و توسعه تفاهم با دیگر نهادها و عموم مردم به عنوان یک اصل اساسی پذیرفته شده است.

این فرآیند که به منظور تسهیل حرکت در مسیر نیل به اهداف سازمانی شکل می گیرد، روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی با شناسایی امکانات و شرایط محیط بیرون سازمان و پیوند دادن آن ها با شرایط درونی، می تواند اجرای فرامین و پیگیری اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثیرگذاری با جامعه برقرار نماید.

روابط‏ عمومی هوشمند با استفاده از تکنولوژی های روز ارتباطی فضای حاکم بر محیط درون سازمانی را مدیریت می کند و جریان اندیشه سازی و تصمیم گیری های اجتماعی را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثیر قرار می دهد .

 

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای روابط عمومی ها :

 

۱٫ انتشار اخبار سازمان

بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت ۹ صبح
۲٫ دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
۳٫فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
۴٫ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
۵٫ارسال پیام های تربیتی به خانواده های کارکنان

هدف تربیت مطیع نمودن کودک نیست بلکه یاری رساندن به کودک است تا خود را در بیابد.







تگ های این مطلب :

اخبار موسیقی | ارسال پیامک| آپلود عکس | عطر ادکلن | کتابدانلود آهنگفونت فارسی